Digitalni PR
Bez obzira na to da li verujete da je digitalno izdavaštvo zauvek preuzelo primat nad onim što danas znamo kao tradicionalne medije (TV, štampa, radio), prisustvo u onlajn medijima je neizostavan, ako ne i najveći deo media mix-a da bi se osigurao uspeh medijskih aktivnosti. Potrebno je samo odrediti adekvatan udeo internet i „oflajn“ medija (koji takođe imaju svoje portale) da se postigne vidljivost kod željene publike.
Svaki put kada uzme telefon u ruke, korisnik ga drži aktivnim više od 100 sekundi, a tokom jednog dana pogleda u ekran u proseku 144 puta. Ovo je prilika da pročita vest o vama na nekom od portala koje posećuje.
Zato ne biramo samo jedan medijski format, kanal ili tehnologiju, već i kreiramo media mix zahvaljujući kom dospevamo do koga treba da dođe vaša poruka – na displeju pametnog telefona, na ekranu TV-a, na stranici magazina, u vestima omiljene radio-stanice.
Mi analiziramo vašu ciljnu publiku, predviđamo njeno online ponašanje i identifikujemo ključne tačke dodira kako bismo osmislili personalizovane poruke koje će privući pažnju. Kreiramo, ali i plasiramo sadržaj koji inspiriše, edukuje i motiviše vašu publiku na interakciju sa vašim brendom ili porukom koju želite da plasirate, baš na mestu gde će ga publika naći.