NEKI OD PR PROJEKATA:
- PR kampanja: Projekat popularizacije ćiriličkog nacionalnog internet domena .СРБ „Linkuj kako govoriš“, 5 meseci, pokrivenost: 570 objava.
- PR podrška događaju: Dan internet domena Srbije (DIDS), 2 meseca, 30 medijskih sponzora, pokrivenost: preko 280 objava.
- PR podrška događaju: Digital Day, 2 meseca, 40 medijskih sponzora, pokrivenost: preko 220 objava.
- PR kampanja: Vulkan znanje, informisanje medija o osvojenoj nagradi, 10 dana kampanje, 82 objave, 9 TV nastupa, vrednost 84.000 eur, doseg preko 12 miliona ljudi.
- PR kampanja: Partneri Srbija, promocija studentskih tekstova, 30 dana kampanje, 177 objava, vrednost preko 43.000 eur, doseg preko 12 miliona ljudi.
- PR kampanja: Krojačeva škola, promocija kursa o digitalnom roditeljstvu, 10 dana, 55 objava, vrednosti 85.000 eur, doseg 6 miliona ljudi.
- PR kampanja: NURDOR, promocija humanitarne aktivnosti, 10 dana kampanje, 73 objave, vrednosti 97.000 eur, doseg preko 18 miliona ljudi.