ORGANIZACIJA
DOGAĐAJA
Blink pruža kompletnu podršku pri organizaciji svih vrsta događaja: događaja uživo, online i hibridnih, od inicijalnog planiranja do izveštavanja i evaluacije rezultata.
Bez obzira na to u kom formatu i sa kojim ciljem organizujete događaj, svaki podrazumeva proces koji nije nimalo jednostavan. Od izbora prostora, audio i video opreme, saradnika, brendinga, press-liste, liste zvanica, kreiranja programa, do izbora posluženja keteringa i kafe pauze, prikupljanja ponuda, predračuna, budžetiranja, poređenja i skaliranja… Često se i najjednostavnije okupljanje za nekoliko poslovnih saradnika svede na event management projekat na kom je angažovano pola firme. To je deo gde mi “uskačemo”. Mi brinemo o organizaciji, a vi možete da se posvetite onom zbog čega ste zapravo organizovali događaj – komunikaciji sa klijentima, saradnicima, posetiocima i medijima koji su se okupili.
ORGANIZACIJA
DOGAĐAJA
Blink2 pruža kompletnu podršku pri organizaciji svih vrsta događaja: događaja uživo, online i hibridnih, od inicijalnog planiranja do izveštavanja i evaluacije rezultata.
Bez obzira na to u kom formatu i sa kojim ciljem organizujete događaj, svaki podrazumeva proces koji nije nimalo jednostavan. Od izbora prostora, audio i video opreme, saradnika, brendinga, press-liste, liste zvanica, kreiranja programa, do izbora posluženja keteringa i kafe pauze, prikupljanja ponuda, predračuna, budžetiranja, poređenja i skaliranja… Često se i najjednostavnije okupljanje za nekoliko poslovnih saradnika svede na event management projekat na kom je angažovano pola firme. To je deo gde mi “uskačemo”. Mi brinemo o organizaciji, a vi možete da se posvetite onom zbog čega ste zapravo organizovali događaj – komunikaciji sa klijentima, saradnicima, posetiocima i medijima koji su se okupili.
Ovo su samo neke od prednosti saradnje sa nama.
- Izrada budžeta događaja i troškovna efikasnost – naše iskustvo u branši garancija je postizanja povoljnih cena za svaki element događaja; uz izradu detaljnog budžeta vrlo retko se dešava da se planirani troškovi uvećaju pri realizaciji.
- Oslobađanje kompanijskih resursa – umesto da se bave event menadžmentom, vaši zaposleni će moći da se u potpunosti posvete svojim osnovnim poslovima i biće raspoloživi (ali i raspoloženiji) da kad “veliki dan” dođe komuniciraju sa učesnicima skupa – potencijalnim partnerima i klijentima.
- Ekspertiza u domenu PR-a i odnosa sa medijima koju posedujemo obezbediće adekvatnu medijsku pokrivenost (media coverage) događaju.
- Izveštaj sa odabranim faktorima i metrikama omogućiće da procenite efekte događaja tokom i nakon njegovog održavanja, a stiže u onoj formi koja vama odgovara da lakše ocenite rezultate.
- Komunikacija na društvenim mrežama i novim medijima zaokružuje nastup i pojačava planirane efekte događaja.
Organizacija
seminara, konferencija i drugih vrsta skupova
Iako smo prepoznatljivi po organizaciji događaja sa velikim brojem učesnika, pre svega konferencija i kongresa, naš tim pruža podršku i prilikom organizacije seminara, panela, okruglih stolova, svih vrsta predavanja, radionica, edukacija i treninga za zaposlene i partnere. Isto tako, za vas možemo organizovati interne poslovne događaje, kao što je tim bilding, jubilej ili novogodišnja proslava firme, neformalno okupljanje za vaše saradnike i kolege.
Pri realizaciji događaja, nudimo sledeće usluge:
- Izrada budžeta
- Briga o tokovima novca i finansijsko upravljanje projektom
- Podrška u komunikaciji sa sponzorima i realizaciji ugovorenih obaveza prema sponzorima
- Predlaganje prostora/hotela za održavanje događaja ili virtuelnog studija
- Obezbeđivanje keteringa
- Nabavka poklona (po potrebi)
- Štampa reklamnog materijala
- Brendiranje događaja
- Registracija posetilaca
- Promocija događaja i PR podrška
- Audio-video produkcija
- Video streaming
- Kompletna tehnička realizacija
- Logistička i operativna podrška na mestu događaja
- Izveštavanje i evaluacija efekata nakon događaja