Organizacija
događaja.
Blink pruža kompletnu podršku pri organizaciji svih vrsta događaja: događaja uživo, online i hibridnih, od inicijalnog planiranja do izveštavanja i evaluacije rezultata.
Bez obzira na to u kom formatu i sa kojim ciljem organizujete događaj, svaki podrazumeva proces koji nije nimalo jednostavan. Od izbora prostora, audio i video opreme, saradnika, brendinga, press-liste, liste zvanica, kreiranja programa, do izbora posluženja keteringa i kafe pauze, prikupljanja ponuda, predračuna, budžetiranja, poređenja i skaliranja… Često se i najjednostavnije okupljanje za nekoliko poslovnih saradnika svede na event management projekat na kom je angažovano pola firme. To je deo gde mi “uskačemo”. Mi brinemo o organizaciji, a vi možete da se posvetite onom zbog čega ste zapravo organizovali događaj – komunikaciji sa klijentima, saradnicima, posetiocima i medijima koji su se okupili.
Organizacija
događaja.
Blink pruža kompletnu podršku pri organizaciji svih vrsta događaja: događaja uživo, online i hibridnih, od inicijalnog planiranja do izveštavanja i evaluacije rezultata.
Bez obzira na to u kom formatu i sa kojim ciljem organizujete događaj, svaki podrazumeva proces koji nije nimalo jednostavan. Od izbora prostora, audio i video opreme, saradnika, brendinga, press-liste, liste zvanica, kreiranja programa, do izbora posluženja keteringa i kafe pauze, prikupljanja ponuda, predračuna, budžetiranja, poređenja i skaliranja… Često se i najjednostavnije okupljanje za nekoliko poslovnih saradnika svede na event management projekat na kom je angažovano pola firme. To je deo gde mi “uskačemo”. Mi brinemo o organizaciji, a vi možete da se posvetite onom zbog čega ste zapravo organizovali događaj – komunikaciji sa klijentima, saradnicima, posetiocima i medijima koji su se okupili.
Prednosti saradnje sa nama.
- Izrada budžeta događaja i troškovna efikasnost – naše iskustvo u branši garancija je postizanja povoljnih cena za svaki element događaja; uz izradu detaljnog budžeta vrlo retko se dešava da se planirani troškovi uvećaju pri realizaciji.
- Oslobađanje kompanijskih resursa – umesto da se bave event menadžmentom, vaši zaposleni će moći da se u potpunosti posvete svojim osnovnim poslovima i biće raspoloživi (ali i raspoloženiji) da kad “veliki dan” dođe komuniciraju sa učesnicima skupa – potencijalnim partnerima i klijentima.
- Ekspertiza u domenu PR-a i odnosa sa medijima koju posedujemo obezbediće adekvatnu medijsku pokrivenost (media coverage) događaju.
- Izveštaj sa odabranim faktorima i metrikama omogućiće da procenite efekte događaja tokom i nakon njegovog održavanja, a stiže u onoj formi koja vama odgovara da lakše ocenite rezultate.
- Komunikacija na društvenim mrežama i novim medijima zaokružuje nastup i pojačava planirane efekte događaja.